tisdag 10 februari 2009

Nu sitter jag här på centralen och väntar på Lotta. Jag hinner inte ut till Sweet Valley så hon kommer hit istället.
Att sitta här och kika på människor kan vara ganska underhållande.
Transan som står snett framför mig och pratar. Hon är snyggt klädd. Har en passande peruk och ett tre-dagars stubb på hakan.
Det passerar så mycket människor här varje dag och jag undrar alltid var de ska.
Hungrig är jag som aldrig förr. Jag hoppas vi ska äta något när Lotta kommer annars kan det hända att jag svimmar.
Mitt batteri på datan är det sämsta ever så jag måste snart koppla ner igen, men jag hann ju med ännu en uppdatering på min resa.
Om en timme ska jag åka ut till Stuvsta och träffa Tessi. Hon är så snäll så jag får vänta i hennes lägenhet medan hon går på BVC med Tuva. Tack tack!!

2 kommentarer:

T e s s i. sa...

men herrejisses kvinna det är en ära för oss att ha dig i vår lägenhet. Fin besök från norr ;)

Anonym sa...

det verkar som att din dag i stockholm blev lyckad iaf=D hoppas resan hem också gick bra!=D kramar