torsdag 26 februari 2009

Knyckte en lista från Tessi.

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nej inte! Tänk om någon vill berätta något roligt mitt i natten. Då vill jag finnas tillgänglig. Brukar dock sova så hårt ibland att jag missar det i alla fall.

2. Vem såg dig senast naken? Jag själv och så Pussel brukar stå på badkarskanten och glo när jag duschar.

3. Hur såg du ut på högstadiet? Oj. Hade en hel drös med olika färger på håret under denna tid. Allt från blond till svart/lila. Det var inne med skjorta och färgade jeans ett tag så det hade jag och sedan var det nog adidas mjukbyxor och championtröja som gällde.

4. Hur kommer du att se ut om tjugo år? Oj. Jag hoppas jag är lik min mamma för då kommer jag se ung ut för min ålder.

5. Hur var du på dagis? Jag gick inte på dagis. Jag var en av de som fick vara hemma fram till jag började lekis.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Rolig, galen, snäll, hjälpsam, något förvirrad, men bestämd.

7. Har du celluliter? Mjo. De finns nog där. Eller förresten är jag inte säker, men jo jag tror det.

8. Biter du på naglarna? När jag inte har förstärkt dem så bor jag nästan med fingrarna i munnen och biter bort allt snusk som gömt sig under mina naglar, men så snart de blivit långa så gör jag det inte.

9. Har du något handikapp? Jag ser dåligt och borde ha glasögonen fastklistrad på näsan, men jag glömmer dem allt som oftast hemma. Annars är det nog mitt handikapp i golf då, men det är så många år sedan jag spelade så det minns jag inte ens.

10. Är du rädd för att få hängbröst? Hmmm. Jag är innehavare av ganska stora boobies och tyngdlagen gör ju sitt. Är dock spekulant på att lägga mig under kniven för att lyfta upp dem något dock utan att göra dem större.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Jag vet inte, men om jag skulle fundera på saken skulle jag nog gissa på man.

12. Svär du? Icke! En gång på tusen kanske det slinker in en svordom, men då är det oftast för att citera vad någon annan har sagt.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Tja, jag lyssnar när de pratar och tar snällt emot lappen för att sedan frakta den direkt till pappersinsamlingen.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? Nej jag är väldans hetro så det får bli en nolla där.

15. Tror du på utomjordingar? Ja, har svårt att tro att vi skulle vara de enda levande därute i det stora.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Just nu skulle jag svara min kycklingrulle med ruccola till, men en kebab Alexander ligger också nära till hands.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Fisk och skaldjur

18. Har du blivit arresterad? Icke!

19. Ljuger du? Någon vit lögn har trillat över mina läppar, men anser inte att de alltid är av elak karaktär. Snarare tvärtom.

20. Har du kysst en polis? Nope! Jag håller mig ifrån dem helt och hållet.

21. Är du rädd för Securitasvakter? Ne. Har nog ingen anledning till det.

22. Har du någonting att dölja? Min mage.

23. Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar

24. Är du/har du varit gift? Nej nej nej!

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen/mannen från krogen? Ja om jag hade en och han ringde och bad mig snällt så skulle jag göra det. Jag är nog ganska snäll så. Hellre det än att han skulle måsta sova ute. Har även hämtat min bror vid denna tid ett antal gånger.

26. Kan du laga cyklar? Hmmm. Jag kan lägga tillbaka kedjan om den har hoppat av, men nån cykelreparatör är jag inte.

27. Kan du fixa med bilar? Det är min pappa toppen på så jag låter honom sköta den biten.

28. Brukar du köra om? Om den som kör framför inte kör lika fort som mig så brukar jag blinka ut och köra förbi.

29. Kan du baka bröd? Oja! Massor av det också.

30. Vet du hur man frostar av en frys? Jadå. Har jag gjort ett antal gånger.

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Jag skulle vilja leva som de i Vänner. Ha samma sammanhållning och ett hak att alltid hänga på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är sjukt jävla jätte bra, och när man snubblar över nån fantastisk låt så kan man även lägga den i en playlist! HELT UNDERBART! Vilken blandning jag har alltså. haha. Om du menar på mittis så kan jag med stor säkerhet säga; Nenemen! Det är Danko Jones här på stadshuset ikväll, det är inte fy skam det. Innan blir det svär-svär päronsmiddag och födelsedagssferre. Fullamockat, nu ska jag gå ner på stan med kommunallönen och shoppa outfit - jag tänker neon. Puss!