torsdag 12 februari 2009

Ny morgon.
Jag har tagit på mig att öppna idag eftersom min arbetskompis är sjuk.
Det känns helt okej. Jag är faktiskt inte trött alls.
Igår var jag på träning och jisses vad jag tränade.
Hade glömt att det var så roligt att styrketräna. Det ska jag göra oftare.
Sitter även och tänker på de goda smörgåsarna jag ätit de senaste två dagarna.
Jag ska verkligen lära mig att göra sådana själv.
I tisdags åt jag en varm smörgås med Haloumi, ruccola, pesto, kyckling och rödlök.
Igår var det en varm ciabata med mozarella, kyckling, ruccola och vitlöksdip.
Ruccola är min nya favorit. Det är gott på allt!
Ska se till att ha det hemma så jag kan äta det ofta och mycket. Kanske rent av ska se till att odla det själv när våren sätter in.
Idag ska jag se till att äta en riktig middag.
Kanske får bli korvgryta med ris. Borde äta potatis någon dag också. Det händer aldrig numer.
Kanske rostad potatis med honung och palsternacka. Också rusktigt gott.
Får bli fredagsmiddag. Så gör jag marinerad fläskfilé till.

Nu är jag hungrig och det är fortfarande över en timme till frukost. Jobbigt!

Inga kommentarer: