tisdag 10 februari 2009

Igår var nerverna på utsidan av min kropp.
Idag har de krypit tillbaka under skinnet och in i kroppen. Jag känner mig harmonisk.
Visst är jag lite olycklig över att jag kommer vara ensam på alla hjärtans dag, men så kan det vara och inte dör jag av det inte, Ska köpa blommor till mig själv och äta kycklingrulle,
Ska se om jag kanske slipper äta ensam i alla fall.

Måste bara säga att det är så roligt att få kommentarer av Elin. Hon skriver alltid så sunda och smarta saker till mig. Blir alltid glad av dem .Thank you girlie!!

Tåget tuffar på. Jag är nog snart i Uppsala. Om en timme är jag i Stockholm och ska då frakta mig till Sweet Valley. Vet faktiskt inte om jag saknar det stället. Jag sanar mina vänner där. Både tjejerna och killarna, men stället i sig. Nja.....
Jag saknar nog stan i sig. Det fanns alltid något att göra. Den dog inte klockan 18 utan alltid fanns det något öppet och någonstans att ta vägen. Någon att träffa och massa olika ställen att äta.
Hade jag haft en bil nu på dagen hade jag åkt direkt till Hoa Dong och ötit mingolisk buffé. Nu har jag inte det ännu så det får bli en kycklingrulle på haket i Sweet Valley.

Nu ska jag bara luta mig bakåt och vila en stund.

Hej så länge!

Inga kommentarer: