tisdag 17 februari 2009

Idag skulle det städas och grejjas.
Ja, en del har jag gjort i alla fall.
* Tvättat - check (eller håller på)
* Städat i köket - check
* Sorterat in skorna i skohyllan - check
Nu är det dammtorkning och dammsugning kvar.
Tar det senare eller imorgon.

Har just intagit min köttfärssås som jag gått och fantiserat om hela dagen.
Den var god om jag få berömma mig själv. Teriyakisås heter hemligheten. Hejja va god den är!
Var även på Ica och köpte Euroshoppers vitlöksbröd. Gjorde iordning en, men orkade knapppt halva.

Nu ska jag snart byta i maskinen och sedan blir det nog ganska lugnt.
Ska ju upp och börja jobba klockan 6 imorgon. Denna kväll ska jag vara förutseende och duscha innan jag lägger mig, fläta håret och hoppas att det inte är helt ohanterligt imorgon.

Måste bara tillägga att min säng har gått från bättre till bäst! Jag har bäddat ett termotäcke under mitt underlakan. Gissa om det är varmt och skönt att sova. Jag sover som ett barn. Bara gosar ner mig i sängen, men önskar lite att jag hade sällskap.
Ja jag hoppas och önskar vidare. Man ska aldrig ge upp hoppet vet ni.


Inga kommentarer: