torsdag 5 februari 2009

Ett visst kaos råder i mig.
Ibland önskar jag att jag inte bodde i Byhåla och kunde skriva helt öppet och fritt här. Ha min blog som min ventil. Nu går ju inte det fullt ut eftersom om jag skulle skriva ut namn eller ens bokstäver skulle kanske någon känna igen mig eller de jag benämner och det går inte för sig.
Önskar i alla fall att livet var bra mycket enklare än det är just nu.
Att man inte var så handfallen. Lite mer så kallat jävlar-anamma skulle man besitta.
Nu är jag en liten mes och detta leder till att jag känner mig väldigt förvirrad och osäker.

Det är så struligt allting. Eller allt inom mig är struligt.
Därför tar jag nu mina struliga funderingar och hoppar i säng.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Eller så tar du med dom hem till mig :) Myskväll ikväll med tjejerna i Gissjö, kom om du vill? Eller ner till mig imorgon kväll?? Kram