måndag 9 mars 2009

Total bloggtorka har infunnit sig just nu.
Jag är i alla fall inte sjuk längre. Det har jag inte tid med.
Har inte så mycket att rapportera om helgen. Den flöt mest fram i horisontalt läge.
Jag har en fruktansvärd ångest för att jag inte har tränat på över en vecka så på onsdag är det ett MÅSTE att träna så jag inte faller död ner rent ut sagt.
Igår monterade J ihop min säng. Det känns orättvist att säga att VI gjorde det för mitt enda jobb bestod i att skruva in två skrivar och hämta skruvmejslar. Annars försökte jag mest sitta och hejja på.
Imorgon hoppas jag på ett det vankas glass. Min hemmagjorda står i frysen och väntar, men jag kan ju inte fuska och äta den ensam. Går icke!
På onsdag är det dags för en S.valls tur igen. Har varit otaliga sådana ett tag nu. Minst en gång i veckan. Fast så kan det ju bli om man ska göra om ett personalrum.
Torsdag ser faktiskt ganska lugn ut just nu och sedan är det fredag igen med alla funderingar den innebär.

Nu ska jag spela lite spel och sedan ska jag faktiskt glo på tv en stund innan sängen.
Min stackars tv. Den är stor som få, men kommer sällan till användning. Kan hända att jag slår på den en eller två gånger i veckan.

Hej så länge!

Inga kommentarer: