lördag 21 mars 2009

Jag har fått frågor om var jag handlat alla saker i personalrummet.
Såhär ser listan ut:

Köksmöbeln är inhandlad på Ånge Möbelaffär.
Soffan och gardinerna köptes på Jysk
Lampan ovanför soffbordet köpte vi på Järnia i Byhåla
Resten av inredningen köptes på allas vårt Ikea!

Allt detta har vi klarat på en ganska smal budget.
Som sagt är vi väldigt nöjda och glada för hur vårt personalrum blev.
Kan komma och göra om hos er också om ni vill. *skrattar*
Det var ett av de roligaste projekt jag jobbat med.
Det man inte tänker på är allt jobb som ligger bakom.
Alla samtal vi ringt till snickare, målare och ja jag tror jag bott med luren i örat sammanlagt en vecka.
Alla de gånger jag varit till S.vall och handlat, beställt och hämtat ut varor.
Vi har spenderat helger på jobbet och städat, inrett och monterat(okej jag har inte monterat. Det fick bli min bästaste montörs jobb).
Sju veckor tog hela arbetet och det var sååå roligt!

Inga kommentarer: