torsdag 5 mars 2009

Pussel har fått flyttat till sin mormor och morfar ett tag.
Jag har inte sovit en hel natt på MÅNGA veckor och kände att jag skulle vilja göra det i helgen.
Det ska erkännas att det är lite tomt utan min bebi, men men.

Jag har en hel del att ta tag i under helgen.
Ska hämta sängen, göra glass, montera ihop sängen, städa, plocka och stöka på här hemma. Det finns verkligen tusen saker jag skulle vilja göra, men jag vet att jag inte har råd att göra det. Lite synd, men så är ju verkligheten för de flesta i världen.
Ja, vidare så ska jag baka två marängtårtor på söndag. En kompis ska ha dem till sin killes födelsedag och han är tydligen förälskad i mina tårtor och ska få dem av henne.
Alltid roligt att jag kan göra någon glad.

Idag ska jag bara ta det lugnt, vila och vara med mig själv.
Imorgon är det dags att köra igång.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

tjoo i stugan.. nu räknar jag ner till vi kommer. du kommer slänga ut oss sen ja lovar.
Saknar dig.. kram kram