torsdag 19 mars 2009

Lovar du att vara ärlig? Absolut!
Du heter: Bodil Jennie Josefin
Smeknamn: Nenne,
Låt som du sörjer till? Stone Sour- Zzyzx Road(fast jag sörjde inte direkt, var mer nedstämd)
Beroende av: Musik, vänner och vatten
Vem behöver du mest just nu: Det vågar jag inte säga.
Vad tror folk om dig? Oj, jag vet inte. Jag är inte en så intressant person att de lägger så mycket tanke på mig, men jag hoppas att de bara tror bra saker.
Stämmer det? Tja, jag anser mig vara en person med många goda egenskaper-
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är snäll, glad och rolig.
Vad säger du för att imponera på någon? Säger inget speciellt. Jag är som jag är och de kan tycka om det eller inte.
Hur imponerar man på dig? Man bryr sig om mig. Jag kräver väldigt lite.
Brukar du skratta för dig själv? Oja! Ofta och mycket.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Grattis på namnsdagen (det är Josefin idag)
Vilken är din favoritmålning: Jag fick en målning av min släkting i USA. Den ligger mig varmt om hjärtat.
Var bor du? I ett hus i Byhåla
Trivs du där: Jajamensan!
Äger du några converse: Ne, har gjort, men de slets ut
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit
Brukar du bli för full: Nej! Jag vet var gränsen går så jag håller mig på mattan
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: Pollen
Har du haft sex idag: ICKE! Det är total torka på den varan
Nästa mål i ditt liv: Att bara bli lyckligare
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Jennie!
Vem ringde du senast? Mamma och Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mamma frågade om jag ville ha middag
Antal timmar sömn inatt: 7
Sov du ensam: Jag hade Pussel i knävecken
Tycker du om din pappa: I love min pappa! Han är bäst!
Brukar du komma i tid: Ja. Kommer ofta för tidigt!
När mår du bra: Börjar göra! Varje dag är en bättre dag
När blev du fotad senast: Hmmmm. Var nog när jag fotades för en artikel i lokala blaskan.
Hur känner du dig nu: Trött och törstig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller brun oftast tillsammans med någon färgklick
Vad tycker du om fötter: Egoisten svarar: Jag tycker om mina fötter. En del är äckliga och en del är söta
Är du smart: Tillräckligt. Det ekar inte där inne och jag kan svara för mig.
Var du aktiv i skolan: Japp. Det var status att vara smart på min tid. Inte som nu då dummast vinner(lite så det fungerar på skolan idag).
Vad saknar du: Någon att ösa kärlek på.
Hade du en bra kväll igår: Jaaaaa! Vi hade invigning av vårt nya personalrum(bilder kommer senare)
Favorit dryck på morgonen: vatten
Rakar du benen: Jo. Vilket ofta resulterar i blodvite och en arg Jennie
När brukar du oftast gå och lägga dig: Den senaste tiden har klockan varit runt 22, men på helgerna kan den faktiskt bli framåt 02.00
Är du blyg? Jo i vissa situationer när jag absolut inte borde, men sån är jag.
Sysslar du med någon idrott: Nja. Styrketräning och aerobics
Vill du hellre ha mail än brev: Var länge sen jag fick brev eller annat mail än reklam, men det spelar ingen roll vilket bara det är personligt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på attraktion. Kärlek växer fram
Har du spytt offentligt: Neeee. Hmmm., Eller?? Hade fest hemma och kräktes på trappan. Jag var 17år.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Inte en aning. Vara som en kille är och göra det en kille gör.
Är du nöjd med ditt liv: Inte riktigt. Det saknas någon.
Är du bortskämd: Beror på vem man frågar. Jo, men kanske lite. Inte så att jag får vad jag vill, men jag får MYCKET hjälp av mamma och pappa. De är ju bäst!
Vad gör du i morgon: Jobbar, planerar inför nästa AF-kurs och skriver IUP för kommande utvecklingssamtal
Vad är det värsta du vet? Att vara ensam
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på. Hamnar jag i S.vall kan det ryka en tusenlapp på någon timme. Är jag bara hemma kan jag klara en vecka på 20kronor.
Vad behöver du just nu? vatten.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Inte en aning. Är inte så intresserad av kändisar.
Vad längtar du till? Helgen
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jajamensan!
Vad använder du för shampoo? Loreals silverschampo och balsam
Vad är det finaste du fått? En ring jag fick av mamma och pappa på studenten.
En speciell dag du minns: Ja, men den håller jag för mig själv än så länge. Det hände dock inte allt för länge sedan.
Hur gammal är du: 27
Tycker du om någon just nu: Japp!
Om fem månader: Hoppas jag att jag inte är ensam längre och att det är varmt och soligt.
Du samlar på: Jag kan inte komma på något jag samlar på faktiskt. Glada dagar kanske.
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: L eller Mallibrallan. Brukar även prata av mig med Jenny på msn.
Gillar du golf: Jag kör en golf. Jag gillar den.
Vilken tid gick du upp idag: 06,45
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Har du strumpor på dig nu: Blir ett positivt svar på två bokstäver här med. J-A
Vad ska du göra ikväll: Ska snart lägga Grynet och när pappan kommer hem ska jag åka hem till mig och lägga ut bilder på bloggen
Är det okej att gråta: Ja jag gör det i tid och otid
När grät du senast: I tisdags snyftade jag lite när jag var ute på prommis och det blev en sorgsam låt i spelaren.
Laddar du ner musik och film från Internet: Jag har Spotify och filmer får andra ladda hem åt mig
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ett par nya bröst, betala mitt lån till csn och kakla i badrummet
Bär du glasögon eller linser: Borde ha glasögon varje dag, men glömmer dem jämt.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ne. Jag gillar hellre billigt än bra, men hade jag råd skulle jag nog bära märkesgrejjor
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknar (oftast vid 0700 när jag tänkt sova ut)
Har du piercing: I öronen.
Vill du gifta dig: Inget jag strävar efter, men om den rätte frågade skulle jag inte svara nej
Vill du ha barn: Jajajajajajajajajajaja!!!
Solar du ofta: När solen är framme på sommaren gör jag det. Var länge sedan jag låg i en grill.
Är du bra på att laga mat: Jag vill tro det. Får ofta beröm för min mat.
Gillar du att dansa: Ja det är roligt!
Är du flygrädd: Ja. Har andnöd och gråter när det är dags att lyfta, men sen går det ganska bra.
Hur vig är du: Inte mycket.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Choklad
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Nej Icke! Äter inget som funnits och levat under vattenytan.
Vad äter du helst när du ser på film: ingenting. Är filmen läskig kan jag sätta det i halsen.
Bor dina föräldrar tillsammans: Jajamensan!
Har du tandläkarskräck: Nä, drog en tand för två veckor sedan. Det gick bra trots att jag blev lite nervös.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och, men mest en morgonmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Mmmmm, men ska fixa till dem nu så de blir vackra igen
Röker du: Ibland
Hur ofta tränar/motionerar du: 2-3ggr/vecka
Senaste låt du hörde: Cloud Connected-In Flames
Vad gör du på helgerna: Umgås med dem jag tycker om.

Inga kommentarer: