onsdag 4 mars 2009

Här sitter jag nu på jobbet. Jag har överlevt smärta och en natt med Pussel-katt.
Jag måste klappa mig själv på axeln och tacka tandrötterna för att de var så raka och fina för den värsta smärtan sitter fortfarande i nedre delen av käken.
Har klämt i mig en alvedon forte(1g) och det känns helt okej. Enda problemet är väl att jag inte ätit eller druckit en droppe sen igår före 14.00 så min mage tycker jag är lite elak som sväljer ner starka piller utan näring. Den protesterar genom att småvärka och föra liv.
Pussel tyckte det var skönt att hans Mammi var hemma hela kvällen igår så han var så klapp och kramsjuk. Han låg till och med och sov på min arm några timmar bara för att visa sitt behag över att ha mig hemma.

Nu sitter jag på jobbet med min bråkiga mage och väntar på ungar. Jag hoppas kunan få i mig något bättre än luft idag. Ska pröva med lite juice till frukost.

Inga kommentarer: