fredag 6 mars 2009

Jag har mystiska symptom.
Ont i halsen. Känns som jag har svalt rakblad. Jag fryser så jag sitter nu med två filtar kring min kropp och en varm data i knät. Det värker i HELA min kropp. Det känns som någon gått över den med ångvält.
Jag vill verkligen inte bli sjuk, Vill inte, vill inte, vill inte!
Tänk vad skönt det varit om någon kunde sitta här och tycka synd om mig. Få ligga i någons knä och bli klappad på pannan.

Skulle göra chokladglass nu på kvällskvisten, men det blir det inget av med. Får helt enkelt kliva upp i tid och göra den imorgon.
Får väl se om J är bakis imorgon eller om vi får upp sängen, annars får jag kanske hjälp på söndag eller om jag ska göra ett försök på egen hand.
Vi får se helt enkelt.

Hade tänkt titta på Så ska det låta, men tydligen ville det inte finnas någon mottagning alls på den kanalen så det får bli Let´s Dance istället.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag hade precis tvärt om, tänkte titta på let´s dance på grund av filmtemat, men fyran ville inte funka så jag titta på så ska det låta istället för=P hehe kramar, hoppas allt är bra<3