onsdag 25 mars 2009

Idag känner jag mig bättre.
En hel massa sömn är verkligen den bästa medicinen i världen.
Magen har hållit sig i skinnet och idag ömmar den mer än den värker.
Sitter nu och väntar på att affären ska öppna så jag kan åka dit och handla någon vettig frukost.

Imorse klockan 6 slog jag upp mina två blå och slog på tv:n. Nu har jag tittat på Vakna med The Voice!
Har även hunnit plugga på lite inför kursen imorgon. Bra ibland att vakna tidigt.

Idag ska jag försöka ta tag i mitt allra största dilemma.
Mitt hem står och faller med mitt jobb. Mitt jobb tar just nu all min tid. När jag avverkat lite drygt 10 timmar på jobbet har liksom orken tagit slut och jag hittar inga nya krafter att orka ta tag i städninbgen här hemma.
Detta resulterar i att det blir dammigt och jag blir på dåligt humör.
Jag vill ha ett fint och välstädat hem, men när ska jag göra det då?
Nu var jag sänkt igår så det fanns inte en suck att jag kunde städa eller plocka någonting.
Idag känner jag mig något bättre, men har inte provat min ork ännu.
Hoppas dock att jag ska orka starta tvättmaskinen och kunna damma i alla fall. Kanske kan dansa med dammsugaren och skurmoppen på fredag.

Ja, så är det. Nu ska jag ta och kliva upp.

Hej så länge!

Inga kommentarer: