onsdag 11 mars 2009

Äntligen hemma!
Det har varit en lång dag i staden, men har haft det ganska roligt.
Jag och L gick runt och glodde i affärer ett tag.
Hur blev det då med det där att inte handla något?
Tja, vad tror ni själv?
Det blev:
* Ett par jeans
* Ett linne
* En bh
* En lampa
* Gossedjur till lilla M
* Handdukar

Ja, det kan nog ha varit allt.
Sitter nu i mina nya jeans och försöker tänja ut dem en aning. De är himla tighta, men sköna.

Hmmm. Okej. Det blev en sak till. Det blev även en hylla/bänk. Fast vet ni vad. Den kostade mig knappt någonting! L och Ö skulle göra sig av med sin och det är ju precis en sån jag har tittat på så jag tog deras innan de hann köra den till fyndlagret. Hejja mig och hejja dem!

Jag har faktiskt hunnit sitta lite och plugga på det aktiva föräldraskapet som jag ska leda en kurs i imorgon. Ska bli riktigt roligt och jag hoppas mina deltagare kommer bli nöjda.
Är ganska trött så jag ska data en stund och sedan blir det nog sängen för min del.

Inga kommentarer: