onsdag 11 mars 2009

Jag ligger faktiskt fortfarande i sängen. Ibland är det äkta lyx med bärbar dator och trådlöst internet.
Ligger och funderar hur jag ska lägga upp dagen. Funderar på om jag ska åka till S.vall så tidigt som möjligt och försöka vara hemma så jag hinner på träning eller om jag ska passa på att vara i stab hela dagen och kramas med L och lilla M?
Ö ska ju få den fina äran att köra runt med mig på Ikea och dra kundvagnar. Stackare!
Jag ska verkligen inte handla åt mig själv idag. Ändå funderar jag över alla de saker jag skulle behöva. Inte bra. Måste försöka visa att jag har någon form av kontroll, men det kanske helt enkelt är så att när jag släpps lös på egen hand i ett stort köpcentrum så flyger allt vett ut.
Jag skulle i alla fall behöva en matta till vardagsrummet och någon liten hylla till sovrummet.
Jaja. Vi får se hur mycket jag kan stå emot.
Nu ska jag ta och kliva upp och duscha och göra mig i ordning.

Hej så länge!

Inga kommentarer: