fredag 6 mars 2009

Idag har jag tänkt ta i ordentligt här hemma.
Det ska städas och plockas och göras glasss.
Precis som vanligt när jag ska ta sovmorgon så slår jag upp de två blå redan klockan sex. Detta var inget undantag. Låg dock i sängen fram till 09.30 och det var skönt.
Känner mig något märklig idag. Jag vet vad det beror på, men tänker då inte låsa in mig på grund av detta faktum.
Mitt liv ska inte påverkas av någon annan om det inte är av positiv karaktär. Nu ska ångesten drivas ut och jag ska bli normal igen. Det kan ju faktiskt vara så att alla killar kanske inte gör allt för att sänka mig ned på havetsbotten och sedan 2000meter till.
Nä en spark i arslet på sånt skit och hejja mig!
Jag ska ta ett steg närmare lycka varje dag. Ska inte fastna i skiten och tycka så himla synd om mig själv. Vem orkar lyssna på sånt?
Nej nej.
Jag tänker återigen referera Bert Ljung:
Jag vill ha ett långt och lyckligt liv! Jag vill leva tills jag dör!!

Så är det och så ska det vara. Hejja mig!
Nu är det dags att inleda denna plock och städdag med att äta frulle och vika in tvätt.

Hej så länge!

Inga kommentarer: