onsdag 4 mars 2009

Jippie!
Idag fick jag mitt älskade arbetsgivarintyg. På det står det att jag är tillsvidare anställd från och med 090101.
Jag lyckades även knipa till mig ett löneök på 1100kronor. Hejja mig!
Jag blev så glad att det kom en liten tår, men det gör det lite då och då på mig så det var inget ovanligt.

Nu är det bara en dag kvar sedan ska jag vara ledig. Ha en långhelg.
Fast så speciellt lugn vet jag väl inte om den blir.
PÅ fredag ska jag göra glass av olika sort. Tror jag har lovat citronglass och så vill jag ha chokladglass själv.
Jag ska köpa mig en sänggavel och den ska monteras upp på lördag.
På söndag ska jag baka två tårtor som Linda L ska ha.
Jag har som sagt fullt upp, men det är inga tråkiga saker så det gör inget.

Dags att bara ta igen mig en liten stund för sedan blir det prommenad.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men grattis till löneöket!!! Ska själv ha lönesamtal snart, men har på känn att jag bara kommer få en "fjuttig" femhunka i ök... :( som sist... man har ju för tok för dåligt betalt helt klart.........

Kram kram på dig