tisdag 24 mars 2009

Om jag in te sagt det förut så det blivit riktigt tydligt så ska jag försöka igen.
Jag har världens bästa familj!
Inget ljug. De är verkligen de snällaste och bästa som finns i hela världen.
Som jag sagt någon gång förut har jag smygtittat på ett halsband, armband och örhängen av märket Snö of Sweden som finns i ett skyltfönster här i Byhåla.
Vid något tillfälle har jag väl sagt detta till min pappa.
Nu har min pappa målat om mina nattygsbord och igår bad han mig dra ut lådorna så de fick torka. Jag gjorde det igårkväll och såg en påse i ena lådan. Reflekterade dock inte över detta.
Imorse när jag låg och var sjuk och ynklig ringde pappa och frågade hur jag mådde.
Så frågade han om jag sett påsen som låg i ena lådan.
Jo, det hade jag, men jag hade inte tittat i den.
Då tyckte pappa att det var dags nu.
Jag kravlade mig ur sängen och ut i hallen där borden stod. Jag öppnade påsen och i ligger ett paket med texten
"Till vår bästa Jennie från mamma, pappa och Thommy"
Gissa vad som fanns i.
Halsband, armband och örhängen av märket Snö of Sweden.
Jag grinade en skvätt och var så glad, så glad!

Jag hjärta min familj!
Jag hjärta dem så mycket!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kom nästan en tår på min kind också när jag läste detta. Det var verkligen gulligt gjort. Love

Anonym sa...

Åååh gud så snällt! Förstår att du blev så glad så glad!!:)


Men uffa stackare, magsjuka är då ingen hit :( Krya på dig!!!
KRAAAM