tisdag 17 mars 2009

Jag har nu varit ute i en timme och promenerat.
Varje gång jag går ut så passerar jag en affär som säljer smycken av märket Snö of Sweden. Varje gång jag passerar denna affär stannar jag till och önskar att jag hade råd att köpa halsbandet och armbandet som ligger i skyltfönstret. Om jag fick önska en present så skulle det vara just de sakerna. De är så vackra så jag nästan får tårar i ögonen.

Under min prommis kom miljoner funderingar upp. Jag har sagt det tidigare och jag undrar fortfarande. Kan man bli sjuk av för långt uteblivet sex? (meningen blev knepig, men budskapet gick fram va?) Jag börjar undra. Börjar känna mig frustrerad, men vad gör man om man bara vill ha det av en och inte av vem som helst? Jo, hellre då utan än att inte få ha med den rätta. Så här är jag. Utan och jag tror jag är på gång att bli sjuk.
Om det beror på just den saken kanske kan ifrågasättas, men jag tror nästan det.
Okej. Ska jag vara ärlig är det faktiskt inte just själva sexet som jag helst vill ha (även om jag mer än gärna har det också). Det är närhet. Någon att vara med. Bli omhållen av. Någon att krama. Någon som ligger bredvid mig i sängen. Att se på när han sover. Att ta hand om. Att göra allt för. Ja, ni vet hela den biten.
Har fått höra att jag ska passa på att leva medan jag är singel, men om jag inte lever då då? Om jag sakta dör bort när jag är ensam. Borde jag sträva efter att vara det då?

Fast en sak är säker. Jag är hellre ensam än med fel person. Så mycket är jag skyldig mig själv. Allt jag gått igenom har lärt mig att ta vara på mig själv.
Så hur får man den man vill ha? En smäll i huvudet och ett god morgon yxskaft?
Ja, om jag visste hade jag inte varit ensam kanske.

En sak ska jag dock höja till skyarna. Ja, det är väl inte bara en. Det finns flera. Mina underbara, älskade vänner. Hejja hejja för dem!
Jag hjärta er alla mest av allt! Utan er hade jag varit trasig för länge sen!!

Nu har jag analyserat mig själv klart och tänker gå och lägga mig.

God natt och hej så länge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det vore ju najs att göra nåt i helgen!! Lördag? Naglar o barnmys? Kram

Anonym sa...

Jag tror på dig jag, snaaaart snart får du känna lycka med. Det är jag övertygad om! KRAM till dig min vän...

Anonym sa...

Du vet att it's out there. Njut av solen och pussas med mig. Fast inget sex bara. Jag räknas nog till kategorin FEL person :P hahahaha