lördag 7 mars 2009

Som jag trodde.
Idag är jag sjuk. När jag tog tempen igår visade den 38,3. Jag svalde två alvedon och gick och la mig. Vaknade inatt av att jag frös och svettades varannan gång, jag hade ont i örat och halsen och hela kroppen värkte. Tempen visade 38,6. Två nya alvedon och jag sov resten av natten.
Nu är det morgon och jag känner mig inte så kry.Jag ligger på soffan och funderar över vad det ska bli med denna dag. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk. Inte alls.
Det ska monteras säng och det ska akas tårtor.
Nu skulle jag ju såklart förstå om J inte vill komma hit när jag sjuk, men jag tror inte feber smittar.
Tårtorna måste vara klara imorgon, frisk eller inte. De ska användas på måndag, men dem kan jag ju faktiskt göra imorgon och hoppas jag är piggare då.

Nu ska jag bara vila, vila, vila och hoppas att allt känns bättre om en timme eller så.

Hej så länge!

Inga kommentarer: