söndag 22 mars 2009

Igår hade jag och Nagelfru A en heldag med mys.
Vi var nere på stan och Grynet fick en ansiktsmålning på McDonalds. Sedan köpte jag en födelsedagspresent till M innan vi gick hem.
Fick mina naglar fixade och nu är de då fina så.
På kvällskvisten köpte vi pizza.
Vid 21.30 skulle jag åka till L, men då ringde Alex och tyckte jag skulle titta förbi så okej då. Hon gjorde sig iordning för kvällen och Elin tittade på tv. Vi pratade en stund innan jag körde hem Elin och släppte av Alex på fest.
Själv åkte jag till L och vi tittade på tv en stund innan jag somnade.

Idag har det varit barnkalas. M fyllde 2år. Grattis grattis!
M vaknade strax innan 7. Vi tittade på tv och öppnadelite paket.
På något vis somnade jag om efter frukost och sov lite halvt i en timme. Ibland kom M och gav mig en kram och sedan somnade jag om. Jag hjärta det lilla gosetrollet.
Efter att M sovit lite middag började kalaset. Många kom och grattade och mycket paket öppnades. M var så glad så.

Strax efter 16 åkte jag hem och nu har jag rättat klart alla matteböcker och har plockat ihop lite saker. Pappa har tagit mina nattygsbord och ska måla om dem åt mig. De blir nu svarta och passar superbra till min säng.
Tror det blir en tidig kväll ikväll. Imorgon är det måndag och jobb igen.

Hej så länge!

Inga kommentarer: