söndag 1 mars 2009

Igår var det dags. Jag och Mallibrallan skulle ut på haket i Ångest och se Markus Fagerwall.
Vi inledde med middag hemma hos Mallan. Kycklingpaj stod på menyn. Det var så ruskigt gott. Tack älskade Mallibralli för maten!!
Sedan åkte vi till Ångest på det som kallas förfest.
Hej och hå!
Det dracks rosa panter som bara den och helt plötsligt stod en Irish coffie framför min näsa. Jag tackade och tackade och drack snällt. Jag är ingen fan av kaffe, men med en skvätt mintu så var det ganska helt okej. Drack dock inte hela utan gav halva till Fredde.å ner på haket
Så var det då dags att gå ner till haket.
Det var lagom med folk och bra musik. Vi tittade på Markus och han var duktig. Tycker han sjunger bra ja. Sedan att jag inte gillar musik i sig är en annan sak.
Ja hur som helst. Timmarna tickade iväg och det blev dgas att åka hem.
DÅ inser jag att jag har tappat mina bilnycklar som låg i jackfickan. Typiskt. Var dock inte i form att reflektera över saken. Konstaterade mest att så var fallet.
Vi släppte av Mallibrallan och Fredde hemma och jag tog med mig min väska och vi åkte hemåt.
Hemma iser jag nästa miss. Jag har glömt min hemnyckel hos Mallibrallan, men som tur är har jag en extranyckel ute så jag tog min in.
Hade lyckats krångla av mig skorna i köket och lämnat jackan på golvet.
Man blir lite förvånad hur tankarna går när man har rosa panter innanför västen. Inte är de riktigt som de ska i alla fall.
Vaknade imorse strax efter 9 och var faktiskt riktigt pigg.
Har inte så förödande ont i skallen som jag befarade. Nu ska jag äta frukost.
Lägger ut lite blandade bilder från kvällen.


Fröknarna Lugg



Fredde

En Irish som det visst stod mitt namn på.


Söta Linda



Som sagt. Det intogs MÅNGA rosa pantern.

Inga kommentarer: