fredag 15 augusti 2008

Vill ni höra en hemlis?
Då får ni inte skvallra.

Jag gjorde det igen. Jag har varit i stan och handlat. *viskar*

Ja, jag vet att jag är hopplös, men vaddå. Jag är lycklig för en stund.
Hittade två väskor på rea som jag smällde till och köpte.
Båda för 149:-
Hejja mig!
Jag hjärta all sorts rea.
Så halkade jag så klart in på Gina också och köpte en kofta för 149:-

Var med bror på Media Markt också. Han köpte en mobil. Tror jag skulle kunna tänkaig en likadan faktiskt. W990 hette den. Vi får se. Vi får se vad det blir.

När jag kom hem hade jag bestämt att jag skulle få låna hunden av Joel också. Han har den hos sina föräldrar.
Jag åkte och hämtade och när vi kom hem trodde nog Pussel jag hade anlitat en mördare på honom.
Han blev större än jag någonsinn sett honom.Öronen bakåt och så morrade han och fräste värreän någonsinn.
Jag skulle vara en snäll mamma och lyfta honom till en säker plats, men han litade inte riktig på mig så för att vara på den säkra sidan så satte han alla miljoner klor i min arm.
Han lyckades träffa mitt på ena blodådern på handleden med en klo. Det slutade aldrig blöda.
Djupt var det också.
Idag är jag lite svälld på den armen. Undrar om det är sånyttigt att ja kattklor inuti vener och artärer?
Vovven var snäll och ville bara titta, men Pusselsåg inget annat än en blodtörstig mördare. Om jag satt emellan dem i soffan så kunde Pussel lite demonstrativt sätta sig vid min rygg och fräsa lite tufft, men om jag lyfte på mig så tittade han på mig(och tyckte jag var en förrädare) och sprang och gämde sig under soffan.
Det slutade med att de små ulltottarna fick sova i varsitt rum.
Nu ska jag ta och åka till stugan och låta vovven bada lite.
Sedan blir det en snabb vila för min del innan jag ska till Skogen och gratta Leo som fyller år idag!
Grattis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snart kommer Markus hem, så ikväll blire väl mysa för hela slanten :) och imorrn ska kanske elin å jocke komma, eller om vi skulle dit.. Vi skulle träffas iaf! Du kanske vill haka på? Kramen damen!