tisdag 12 augusti 2008

Ibland känns det som jag är 700år gammal.
Jag sov två timmar efter jobbet igår och när jag vaknade kände jag att det värkte i benen.
Jag tog av mig strumpan och insåg att fötterna var alldeles svullna.
Jag hade även strumpor UTAN resår, men det var djupa märken i benen.
Har känt lite smärta tidigare i benen, men inte reflekterat över detta.
Igår kände pappa på benen och han sa att jag samlat på mig en hel del vatten i benen.
Inte så bra.
Ringde läkaren idag för att höra vad man bör göra.
Han ville jag skulle komma in för det kunde röra sig om hjärtproblem.
NEJ NEJ NEJ!
Det är inget fel på mitt hjärta! Det har jag bestämt!
Jag sa att jag skulle vänta lite med en läkartid. Kanske det går bort av sig själv, men det gör det säkert inte.
Ska iallafall ta mig an träningen. På måndag börjas det!
Hejja mig!

Inga kommentarer: