torsdag 28 augusti 2008

Ja, men nä. Jag gjorde det. Jag köpte mina drömbrillor.
Hej och hå! Det är bara att tömma fonderna. Nä, riktigt så dyrt blev det visserligen inte, men inte blev det 500:- heller.
Det blev snarare några tusenlappar som slingrade ur min plånbok.
Samtidigt tänker jag som såhär: Jag måste ha dem varje dag hela tiden i vaket tillstånd. Jag vill trivas till 2000% annars kommer de åka av mig inom tre dagar(jag känner mig själv).
Jag fastnade för dem direkt när jag såg dem och de satt fast på ansiktet. Jag HATAR när de nästan glappar på näsan. Det går fet-bort.
Och som en bonus fick jag en makeup-kurs till ett värde av 500:- på Face Stockholm. Tackar och bockar! Den ska jag använda vid lämpligt tillfälle.
Ja, så nu vet ni. Det blev mina fina brillor som jag kommer älska och sköta som de förtjänar.
Kan ju hända att jag vid ett tillfälle köper ett par billigare bågar att ha när jag jobbar också. Vi får se vad framtiden utvisar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gjorde du helt rätt i tycker jag!!!!/L