torsdag 7 augusti 2008

Sådär ja.
Nu är jag hemma och ordningen skall återställas. Jag har försummat min älskade blogg under semestern.
Har varit en hel del resor. Har varit i Stockholm, på minisemester till Nyköping, hemma i Byhåla, åkt med Mary till Sveg, tillbaka till Stockholm och nu Byhåla igen.
Det har helt enkelt varit ett enda åkande åt alla håll.
Det har dock varit mycket roligt. J
ag tog och tömde kameran precis och tänkte lägga ut lite bilder från alla mina äventyr.
Det blir en hel del bilder i diverse ordning, men ändå skoj att se.


Tessis lilla Tuva i provhytten på BikBok



Jag och Mary, Johan och alla vovvarna badar i sommarstugan



Utsikten och skylten på mittpunkten.




Några av fiskarna som fanns på Aquarium på Djurgårn.


Mina fötter ser ganska mongo ut under vattnet.


Vacker solnedgång i Nyköping


Vår vovve ligger på bryggan efter ett dopp i Östersjön.

Inga kommentarer: