måndag 11 augusti 2008

Längsta listan hittills.

Vilken svordom använder du mest? Jag svär inte
Äger du en iPod? Nej, min mobil får duga
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu, 05,15
Hur många resväskor äger du? 2 En större och en mindre
Använder du flip-flops? Ja, det händer, men har just fått höra att det inte är bra. Man får hårda hälar.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica hemma i Byhåla, Willys i staden.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag gillar vara med på bild, men jag tar den gärna själv
Vilken var den senaste filmen du såg? Arn på Dvd och Mamma Mia på bio
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Det spelar ingen roll. Många av mina vänner är barnfamiljer
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny bil
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, mamma har säkert gjort det när jag inte städade rummet som ung.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Hmm. Har ingen cd-spelare. Jo, i bilen. Där ligger Asolute 90´s
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Svårt. Det finns alldeles för många.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Det är ju en hemlis. Berättar jag inte.
När var senast någon stötte på dig? Joel
Vad åt du till middag senast? Idag blev det en kallkorv och ett glas juice.
Använder du huvtröjor? Har just köpt en ny så den har jag använt några gånger nu.
Kan du vissla? Kan nog i princip säga nej på den.
Vem var den senaste som ringde dig? Kryddtjejen Maria
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Berg- och dalbanan.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Inte en aning. Jag är ganska tråkig så vad skulle de säga?
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0691
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, det gör jag fortfarande. Silver Fang är alltid en favorit
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Mitt närmaste ligger 7mil bort, men det är ganska stort
Hur många syskon har du? En biologisk och två fostersyskon
Är du blyg inför det motsatta könet? Nja, inte direkt.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ace Ventura 1+2 (är nog anings vassare på 2:an, men replikerna sitter som ett smäck)
Äger du några band t-shirts?
När flög du senast? I april 2007 när jag var till Florida
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6
Läser du för skojs skull? Ja. Jag älskar att läsa.
Pratar du några andra språk? Engelska har jag ju övar järnet på i veckan. Kan förstå ganska mycket tyska, men prata är det sämre med.
Diskar du din egen disk? Det gör diskmaskinen
Har du gråtit offentligt? Jadå. Senast på en begravning.
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, det är roligt.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, jag vill tatuera mig och pierca om min navel.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nja, det spelar mindre roll. Den som vill kan väl få bjuda ut. Hejja på!
Kan du kasta macka? Tja, tre-fyra studs kan jag nog få till.
Har du någonsin varit på Jamaica? Icke.
Vad har du med dig in på bion? Godis(oftast Never Stop) och en Imsdal
Vem var din favoritlärare och varför? Jag själv anser mig vara en duktig lärare. Jag är snäll, rolig, men samtidigt den som är vuxen och lär ut.
Har du dejtat någon av en annan religion?
Vad har du för väder? Det är mörkt ute, men ganska varmt
Har du en blogg? Ja, kan man tänka sig. Du är inne på den nu. Välkommen!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Rättskunskap var roligt.
Gillar du att flyga? Neeeeeeeeeeeeeejjjjjjjj!!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Snäll och omtänksam
När sov du senast på golvet? För 1,5år sedan ungefär
Vilken är din favorit drink? Rosa Pantern
Gillar du din boende-situation? Nä, Jag vill inte bo hos mamma och pappa.
Vilken är din mammas hemstad? Gissjö
Din pappas hemstad? Gissjö(han bodde granne med mamma under hela sin uppväxt)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6-8
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, det finns alltid något att göra, men jag anser mig inte vara stressad.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag pratade, men jag var bra på att göra det i smyg, men ibland åkte man ju dit och fick skäll.
Vilken är din favoritfrukt? Ananas
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nä. Jag gjorde, men det tog förmycket av min energi och tid. Jag äter lagom istället.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 27
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, det ingår liksom imitt jobb. Har blivit en arbetsskada.
Tror du på liv på andra planeter? Ja, varför inte. Med tanke på att universum är oändligt så vore det väl otroligt om vi var de enda. Känns nästan läskigt om det skulle vara så. Snacka om ensamt.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Någon jag tycker om
Tror du att Gud är man eller kvinna? Man
Vad var det senaste du åt? En kall korv
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Ja, det spelar nog ingen roll vad de har mellan benen. Jag kommer överrens med de flesta.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag vet inte, men mamma ville jag skulle heta Josefin och pappa att jag skulle heta Jennie så det fick bli Jennie Josefin helt enkelt(inte som dubbelnamn dock)
Gillar du senap? Blä, nej nej!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Bryt ihop och kom igen!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det tror jag inte. Jag är rädd för sånt
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Hmm. Min första tanke var faktiskt Jim Carrey. Han är rolig utåt, men har gått igenom en deppression som man inte hade en aning om.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, det har jag inte. Tradera är min shit.
Tycker du om att krama folk? Ja, jag gillar att kramas.
Skulle du säga att du är trendig? Nja, försöker kanske, men blir väl en dålig kompia på orginalen, men jag gillar det.
Äger du en digitalkamera? Jaaaa. Min rosa lilla Samsung
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Inga tror jag
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, ibland kan det vara lite störande, men jag vet att jag kan vara likadan tyvärr.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Inte någon tror jag.
Tycker du att du är attraktiv? Nä tyvärr inte. Önskar jag kunde säga det dock.
Vad är du allergisk mot? Gran, pollen och för mycket citrus
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej. jag är en köttälskare.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Om mamma fått välja-Justus. Om jag får välja-Alfons
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Allihopa så klart!

Inga kommentarer: