torsdag 28 augusti 2008

Önskar jag kunde ha en blogg och ha som extra inkomstkälla.
Att vara såpass poppis att man tjänade liten slant då och då på sin hobby, men vaddå.
Jag har inte ett så spännande liv.
Ännu finns för många spärrar i mitt inre som gör att jag inte kan vara helt öppen och så galen som jag skulle vilja här.
En dag kanske det släpper. Den dagen kommer bli en spännande dag för alla läsare.
Eller kanske inte(haha).

Jag läser vidare i Jenna Jamesons bok. Hon är en rolig figur som levt ett liv vitt skiljt från mitt eget(tur är väl kanske det annars hade jag kunnat varit porrikon idag).
Jag känner ett större och större sug efter att lämna Sverige för en tid. Mina tremännigar bor i Kalifornien. Kanske vore ett ställe att bo en tid. Jag erkänner att jag har tittat på möjligheter för att bo och jobba ett år utomlands. Rymma fältet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gör det innan du skaffar barn & man.
Sedan finns ingen tid.
Jag ångrar mig som fan att jag inte gjorde det, men jag var för feg & ingen ville följa. :-(