söndag 24 augusti 2008

var det visst söndag igen.
Det bara tjongar till så har man missat att det varit helg.
I fredags var jag och hälsade på J en stund. Hon var så förkyld, stackaren.Annars var jag mest för mig själv. Ganska skönt det med ibland.
Igår åkte jag till S.vall. Ja, hur det slutade kan ju vem som helst räkna ut.
En klänning
Benvärmare
Leggins
Lipgloss
Örhängen
Ja det var nog det hela. Huvva.



Efter vi shoppat loss åkte vi hem till L och lagade tacos.
PeterPan, Johanna och lilla Albin kom på besök.
Vi åt marängsvisch till efterrätt och tittade på What happens in Vegas. Bra film. I loved it!
Idag var vi till Sidsjön och fikade på ett trädgårdscafe. Jättemysit var det.Efteråt drog vi ner till stan. Linda skulle kika efter bikinibyxor. Vi kom hem utan.



Jag tackade för denna gång och packade mig hemåt. Jag och mamma åkte på bilbingo.Det var roligt att agera tant i några timmar. Det gick åt skogen precis som vanligt, men vi hade mamma-dotter-tid och det är alltid trevligt.Nu ska jag gå och lägga mig. Jag är helt slut i luvan. Imorgon ska jag ringa optiker. Tack Elin för tipset om internet. Jag nappar direkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ja vafan det är snygga bågar på sidan jag handlade från, fast det fattas ju FENDI eller CK märken på dem. De är basic och roliga och hellre utan synliga märken än att det står Celvin Klaaiin eller ngt annat b. Haha. www.favoptic.com Man skaffar en användare, scannar in sitt reccept från optikern och sen är det bara att beställa hem provbågar. Lycka till! :)