måndag 25 augusti 2008

Idag har jag varit lite duktig iallafall.
Började min första dag i klass 1.
Det var allt lite spännande. Fredags var ju bara en hejsan-lära-känna-dag.
Idag började allvaret för de små grynen.
Vi har idag jobbat med bokstaven Aa så klart.
Alla tyckte det var såååå spännande. Jag med!
Sista lektionen jobbade jag inne med FA:n.
De fick så klart göra vad de kände för. Jag busade på med ungarna som aldrig förr.
Hemma gjorde mamma tjockpannkaka med sylt och grädde. Mumsit värre.
Efter middag åkte jag och köpte ett register och letade fram en oanvänd pärm.
Satte mig med min gigantiska hög, som jag samlat på mig sedan januari, och rensade ut allt som var skit och satte sedan in allt i fin ordning med olika kategoreier.
Så fint och prydligt så jag nästan mådde illa.
NU har jag, hör och häpna, skrivit ut programmet för träningshuset i Ångest och på måndag 19,05 ska jag svettas med 50minuter Aerobics.
Hejja mig!
Mån,tis och tors. Ska jag träna. Kanske blir två gånger i veckan till att börja med. Jag kommer nog ha värk så det räcker ett bra tag framöver, men oj va det ska gå.

Inga kommentarer: