tisdag 19 augusti 2008

En lista!

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Ja, just nu kan jag inte låta bli eftersom jag fått ett sort sår på ena näsborren.
Gnälla: Nja, Jag är inte den gnälliga typen. Är mer den typen som säger att det ordnar sig om det mesta.
Skrika: Jag har en tendens att överskrida decibellskalan när jag är på riktigt uselt humör.
Sova: Oja. Hela natten. Tror dock jag ska skära ner på den varan. Har för mycket att göra på för kort tid.
Ha ångest: Har börjat få det mer och mer. Mår illa och är ledsen lite då och då tyvärr.
Skada dig själv med flit: Nej eller hmmm. Jag plågar mig själv med att ständigt klösa bort sårskorpor trots att jag vet hur ont det kommer att göra.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej. Jag är rädd för allt utom alvedon och magnecyl.
Vilja dö: Hmm. Ibland känns det som livet efter detta måste vara miljoner gånger bättre än detta liv, men jag älskar livet mer än döden.
Drömma mardrömmar: Ja och jag minns dem väldigt tydligt. Minns fortfarande vissa mardrömmar från barndomstiden mycket tydligt.
Drömma sexdrömmar: Inte ofta. Har nog hänt någon gång, men minns ingen.
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Nja, jag är ingen som följer strömmen bara för att vara som alla andra, men jag är heller ingen som sticker ut för att provocera. Jag är som jag är.
Klä dig i svart: Jajamensan! Fin färg på kläder.
Gå till kyrkan: Det händer. Gillar kyrkor. En egenhet jag haft sedan jag var barn. Var galen i kyrkor då. Var vi än åkte såletade jag efter en kyrka att titta på. Kunde jag så MÅSTE jag gåin i den.
Gå i skolan: Ja, varje dag!Jag jobbar där!
Röka: När det kommit en och annan alkoholdryck innanför västen brukar mr Prince dyka upp i ena munjipan.
Ha sex: Jo, det förekommer en del av den aktiviteten också.
Ljuga: Nej. En vit lögn har flygit urmigdå och då, men jag är en ärlig person. Avskyr de som ljuger!
Hata folk: Det är ett starkt ord, men ja, det finns faktiskt människor jag känner hat för.
Lita på folk: Har blivit sämre och sämre på det. Önskar jag kunde det igen, men nu är jag min egna bästa vän.

VEM:
Saknar du: L
Vill du döda: Ingen
Vill du slå: Jag slåss inte.
Kysste dig sist: Joel
Kramade du sist: Pussel
Skrek du på sist: Diesel(hunden) när han juckade på min fot i ett försök att göra småstrumpor
Sårade dig sist: Joel
Vill du bli galet full med: L,J och Mallibrallan
Gjorde dig riktigt glad senast: L och Mallibrallan
Fick du sms från senast: Joel
Ringde dig senast: Malin
Är vackrast på jorden: Oj, alla mina bebisar runt omkring mig. A,M,N,T

HAR DU:
För många vänner: Nej. Jag har lagom med vänner.
Förföljelsemani: Ja, ibland.
Tvångstankar: Ja, en hel massa snurriga saker (ni skulle bara veta)
Någon annan psykisk sjukdom: Nä, inte som jag fått fastställd, men jag tror inte jag är mer bakomän någon annan.
Någon fysisk sjukdom: Räknas allergi?
Någon skada: Det tror jag inte
Färgat håret: Oja! Massa, massa, MASSA gånger.
Brutit några ben: I fingrarna och tårna, men inga större frakturer
Några piercings: I öronen och hade en i naveln, men fick ta ut den på grund av infektion.
Egen dator: Yay!
Bra självförtroende: Inte alls!
Kysst någon: Jo, det har förekommit utbyte av saliv.
Haft sex: Även detta har förekommit
Köpt kondomer: Nej.
Tagit nakenbilder: Det vågar jag inte och skulle nog inte vilja heller.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nä, men skrivit på sms
Bjudit ut någon: Icke
Varit kär: Jajamensan!
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Nej. Jag tar inte andras saker. Eller jösses. Jo, det har jag. Stal en filt en gång från en uteservering för att jag frös så hemskt en natt. *Flåt*
Lämnat landet: Ja, på semester

HUR
Går du: Framåt för det mesta med ena foten framför den andra.
Svarar du i telefonen: Hej det är Jennie!
Fördriver du tiden: Vid datan eller framför tv:n. From nästa vecka även på gymmet.
Mycket pengar har du: För lite för att det ska räcka
Tjänar du pengar: Genom att gå till jobbet varje dag och göra ett bra jobb
Ofta diskar du: Aldrig. Det får diskmaskinen göra.
Ofta städar du: Allt för sällan nu eftersom jag bor hemma så gör mamma det och jag får ångest för att jag hjälper till för lite.
Ofta träffar du din familj: Varje dag!

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag vet inte, men jag hoppas jag kommer bli glad och lycklig.
På ett liv efter detta: Ja, jag tror Linus är på en annan plats och väntar på oss.

Inga kommentarer: