lördag 9 augusti 2008

Det är så mycket brottslighet runt omkring mig.
Jag blir svettig.
Min bror blev bestulen på telefon och pengar förra helgen.
I veckan verkar någon ha varit framme med sina långa fingrar och stulit ett Ikeapaket av J och inatt stal någon Joels bil utanför vårat hyreshus i Storstan.
Det är ju helt otroligt.
Stryk skulle alla små klåfingriga ligister ha.
Jag är rädd att någon skata något av mig, men jag har haft min beskärda del av den saken.
När jag bodde i Ångest hade jag inbrott i min bil FYRA gånger på de fyra månader jag bodde där.
En gång snodde de bilstereon, men pundskallarna missade min plånbok somlåg alldeles bredvis. Tur för mig, men puckat av dem.
Jaja.
Nu bor jag i Byhåla och hoppas slippa sånt skit igen.
Tycker dock synd om dem som drabbats nu.

Inga kommentarer: