måndag 11 augusti 2008

Tjoho!
Nu har jag klarat av första dagen på jobbet.
Det gick fin fint.
Nog var jag väldanstrött alltid när klockan ringde imorse.
Trodde jag skulle dö ett slag, men icke sa nicke.
Hjärtat pumpade på och jag steg upp.
Har varit en ganska hektisk första dag måste jag säga.
Lagat mat, burit mjölk, pratat med chefen och skrivit i min nya kalender.
Under mellis satt jag mest och stirrade framför mig och längtade tills ungarna hade ätit klart så de kunde förpassa sig ut.
Jag ville bara diska och gå hem.
Jag älskar alla mina ungar, men för mycket av det goda ni vet.
Jaja, nu hägrar snart soffan och en brottningsmatch med kudden.
Jag vänder mig i snitt 25014531gånger när jag sover. Min kudde tycker nog inte om mig. Den ligger alltid som en knöl när jag vaknar.
Men han förlåter mig nognär jag fint puffar till den och ger den en godmorgon-kram och gos innan jag kliver upp för dagen.

Inga kommentarer: