fredag 22 augusti 2008

Jag har bråkat med Halens idag.
Blev så trött på dem.
Jag gjorde en beställning på en tunika och ett par stövlar.
Fick ett utdrag. Ja,då allt fanns i lager och skulle skickas, men så fick jag ett mail med en bekräftelse. Där står helt plötsligt att tunikan är slut och struken ur min beställning?????
Jag ringer genast för att kolla upp saken.
Jo, det är så att tunikan är tillfälligt slut och eftersom man då vill skicka ut stövlarna så snart som möjligt så stryks min tunika.
Jaha?? Kan man då inte skicka stövlarna nu och tunikan sen när den kommer?
Nej det gick minsann inte. Varje beställning de sänder ut måste vara på minst 200kr +frakt. Alltså 250:-
Jag bråkade om detta idiotiska förfarande ett tag sedan sa jag att de fick skicka stövlarna och stryka tunikan. Jag beställer en ny sådan och något mer senare.
Man kann bli trött på vissa.
Tanten hade en snorkig framtoning och det HATAR jag.
Jag har själv jobbat på serviceföretag och jag vet att snorkighet inte är något som rekomenderas.
Uschoch fy!

Inga kommentarer: