lördag 30 augusti 2008

När jag bodde i Stockholm var Joel PT och jobbade för Sats.
Jag tränade så klart också där då.
Så flyttade jag upp hit och här uppe i norr finns inget Sats på en 40mis radie. Jag fick frysa mitt kort och nu har de helt plötsligt börjat dra slantar från kontot igen.
Jag ringde upp dem nu på morgonen och frågade vad som hände.
Jo, de hade bara ett intyg som sträckte sig till juni 2008 så de utgick från att jag var tillbaka i staden igen. Icke sa jag.
NU förklarade jag att jag ville minsann avsluta mitt konto eftersom jag blir kvar här uppe. Jag ska därför nu skicka in ett utdrag på att jag är folkbokförd i Byhåla och sedan ska de avsluta kontot.
Det var en mycket snäll kille vid namn Alex som hjälpte mig. Cred till han. Han visste till och med var Ångest låg.

Inga kommentarer: