onsdag 13 augusti 2008

Ny dag. Nya händelser. Nya funderingar.
Jag har en GANSKA stor hög med diverse papper som ligger här vid datan.
Jag borde sätta mig ner och gå igenom dem och sätta in dem i en pärm, men eftersom jag har framförhållning 0,0002 så har det ännu inte inträffat.

Idag ska jag ordna middag till mig och lilla, storebror.
Jag var så smart att jag tog resterna från dagens lunch på jobbet.
Dagens middag blir med andra ord.
Hemlagad potatismos, köttbullar och brunsås.

Jag sov ensam i sommarstugan i natt också. Det är läskigare än man tror.
Jag vaknade två gånger inatt och var helt säker på att jag såg minst en björn utanför fönstret.
Tur att lilla Pussel sov på mina fötter så jag visste han var säker iallafall.
Jag har en helt galen fantasi.
Jag ser alltid saker.
Vågade inte ens gå ut på dasset igår så jag fick passa på medan det fortfarande var ljust och min bror var kvar så han kunde höra om jag blev överfallen och måste ha hjälp.
Så knäpp är jag!

Nä, nu är det dags att åka och släppa in mitt lilla vilddjur och ordna middag!

Inga kommentarer: