fredag 29 augusti 2008

Summa av kvällen.
Det blev inte alls som jag hade trott från början.
Blev ingen köpemat. Jag åt upp maten från igår( salladskyckling, ris och currysås), satt framför tv:n en stund och framför Youtube i två timmar.
Åt en bit kladdkaka som jag kommit på att jag ju bakade för en vecka sedan och fryste in.
Handlade lite mat och åkte till NahelfruA och gjorde mig helgfin.
Så. Det var min fredag det.
Nu är jag kanske trött och tror jag ska lägga mig och läsa de sista 100sidorna om Jenna och sedan somna med tv:n påslagen(vilket jag gör exakt varje kväll).
Visst kunde en fredag varit roligare, men den var alldeles lagom för mig.
God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hej, Hoppas allt är bra med dig.. och kul att du snart kommer ner.. Hoppas du får en bra helg.. Ibland är de skönt att bara ta de lungt.. själv har ja jobbat kväll i dag.. Men i morgon blir de party ha ha .. Stor Kram