tisdag 12 augusti 2008

Jaha.
Så har jag arbetat andra dagen.
Den gick bra.
Jag sov en liten lur på jobbets soffa mellan 12,45-13,30.
Jag tror jag dregglade lite, men ingen såg.
Nu ska jag springa ner och duscha och snart ska jag till Nagelfrun och göra mig höstfin.
Beställde Rosenrot+ idag.
Fick ett tips av någon här på bloggen att det var bra för deppressioner.
Det stod att det höjer energinivån i kroppen så okej då.
Hellre det än något rosa piller från doktorn(jag fördömmer icke dessa preparat. Jag vill helst bara slippa äta dem själv).

Min mamma och pappa åker till fjällen idag för att plocka hjortron(mums) så jag och Pussel ska vara ensamma i stugan ända till måndag.
Känns helt okej, men ändå lite läskigt. Jag är alltid rädd för björn och det finns bara utesdass.
Jaja. Jag är tuff och hård så det ordnar sig.


Mammas lilla bebis ligger på bryggan och funderar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att du köpte rosenrot. Jag har käkat det i en vecka nu och jag är som en ny människa :-)
var jätteless oc såg allting negativt innan. Men nu känner jag mig glad