måndag 18 augusti 2008

Nu är det måndag igen.
Ibland undrar jag om jag har ett tråkigt liv.
Jag gör ingenting.
Jobbar, sitter vid datan, äter middag, sover och tittar på tv.
Det är liksom ganska händelselöst.
Nu ska jag ju börja träna sjukt mycket och det ser jag fram emot, men annars känns allt skittråkigt.
Känner mig ensam. Svårt att förklara.
Jaja. Man ska inte klaga.
Får göra något åt det istället.
Jag skrev för ett tag sen att jag skulle unna mig något varje månad.
Jag ska faktiskt försöka unna mig levande blommor på bordet.
Jag tycker det är underbart.
Ett steg åt rätt håll.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej,.. Hoppas allt är bra med dig. Puss Puss

Anonym sa...

Håller med dig. Undrar oxå ibland om jag har ett tråkigt liv.
man gör ju ingenting egentligen
Tänkte oxå börja träna stenhårt. Då gör man ju iaf nånting