lördag 23 augusti 2008

Somnade med huvudvärk.
Vaknade med huvudvärk.
Jag ska äta frukost nu och se om det ger med sig.
Jag undrar om det är min dåliga syn som börjar göra sig hörd.
Borde verkligen gå till en optiker. Det är ju fint med glasögon så jag skulle inte alls bli ledsen om jag fick det, men saken är att det kostar att gå dit.
Jaja. Jag är inte fattig så det är ingen fara att gå dit. Ska ta tag i det på måndag.
Återkommer i ärendet.
NU ska jag snart ringa L och fråga om vi ska leka idag(med andra ord åka på Ikea).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejja! Gå till en optiker och beställ sedan vbrillorna på internet! Mitt billigatse alternativ på bågar och glas i fränsta låg på tusen spänn efter synundersökningen på 200 (??nånting) och på internet köpte jag brillorna för 475:- Tänkte bara tipsa lite eftersom jag också är en ofrivillig brillorm. :)

Anonym sa...

hoohoo. vann du nåt på bingon? :)