fredag 22 augusti 2008

Huvudvärken har inte släppt(snarare tvärtom) och det blev ingen film.
Datan blev knäpp och jag är oteknisk. Min snälla bror ska dock försöka hjälpa mig imorgon så då tar vi nya friska tag.
Jag kunde inte låta bli att handla karra ändå. Det blev en påse Riesen. Jag hjärta mörk choklad.
Det är ganska bra för jag äter inte så många varje gång heller.
Fick en sån himla lust att äta maränger, grädde och frukt förut, men jag struntade i det och bestämde mig för att ringa L och fråga om vi ska leka imorgon och äta marängsvish tills det kommer ut ur öronen på oss. Jag tror hon hakar på.
Måste börja leta en bra doppresent till lilla Tuvisen också. Ska försöka komma på något bra.

Jag satt och funderade idag på att jag måste komma mig till en egen lya snart. Inte för att jag vill ifrån mamma och pappa, men jag vill ha mitt eget. Få krypa upp i en egen soffa i en mysig pyjamas och bara anpassa mig efter mig själv. Jag vill, jag vill, jag vill.
Kanske mina vänner vill hälsa på mig lite oftare då också(inte för att de inte hälsar på mig nu, men det kanske är roligare att komma till mig om det inte är hemma hos mina föräldrar).

Inga kommentarer: