måndag 25 augusti 2008

Fick ett mail av J där jag skulle svara på en massa frågor och maila vidare. Jag kopierade den hit istället(därav den lite udda formuleringen på vissa frågor).

Vad är klockan? 16,11 *pip*
Ditt namn? Jennie
Smeknamn? Wilson, Nenne, Gumman
Piercings? Ja, i öronen och i naveln(den har dock växt igen, men ska snart göra om den)
Ögonfärg: Blå
Födelseplats: Parkeringsficka i Stöde
Favoritmat? Kina och Mpngoliskt
Någonsin varit i Kalifornien? Ne, men ska dit snart eftersom mina släktingar bor där
Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Icke
Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja, jag gräter för det mesta.
Varit med i någon bilolycka? Jo.
Krutonger eller baconbitar? Krutonger
Favoritdag på veckan? Fredag då hela helgen är kvar.
Favoritrestaurang: Hua Dong
Favoritsport: Finns ingen. Avskyr all sport.
Favoritdrink: Rosa Panter så klart!
Favoritglass: Choklad
Walt Disney eller Warner Bros: Walt Disney
Favorit-snabbmatsrestaurang: Burger King eller Subway
Vilken färg har din sovrumstapet? Ljusbruna
Vem fick du ditt förra mail ifrån? J
Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ikea och Gina
Vad gör du oftast när du är uttråkad? Datar eller sover
När går du och lägger dig? När jag är trött
Vem kommer att svara på detta först? Eftersom J redan svarat så kanske NagelfrunA
Vem av dom du utmanar kommer inte att svara? Jag hoppas alla svarar
Vilket tv-program missar du inte? 2½ Men
Senaste person du gick ut och åt middag med? L, Ö och M tror jag det var.
Ford eller Chevrolet? Chevrolet
Vad lyssnar du på just nu? Mamma som rör ihop smet till en tjockpannkaka
Vilken är din favoritfärg? Brun och rosa
Hav eller flod? Hav
Hur många tatueringar har du? Inga
Har du någon gång kört slut på bensinen? Jajemensan. 100meter från pumpen stannade Jettan
Katter eller hundar? Båda
Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 16,18. Ganska snabbt jobbat!

Inga kommentarer: