onsdag 26 mars 2008

Mätt, mättare, Jennie

Ja, jag är så mätt så jag trodde ett tag att jag skulle kräkas upp all den goda maten.
Jag och mamma åkte faktiskt och köpte Kina-mat idag. Ååååå vad det var gott. Köpte fyra små rätter och en pekingsoppa. 100kronor. Det tyckte jag inte alls var dyrt.
Det blev till och med massa soppa kvar som jag ska äta till middag imorgon.

Idag tittade jag på Shrek, den tredje, två gånger på rad!! Det skall dock tilläggas att jag sov ca två timmar av de båda omgångarna. Började med att jag slog igång filmen, tittade några minuter och så heöt plötsligt hörde jag sluttexterna rulla igång(alltså sista sången). Jaha då kan jag lika gärna vila en stund till tänkte jag.
När jag så slog upp ögonen igen så hade det gått nästan exakt lika många minuter som första gången jag slog på filmen så då kunde jag bara fortsätta titta och denna gång se slutet också.

Nu ska jag ta min mätta mage och parkera i sängen. Ska först titta på Simpsons och sen blir det Lost.

Inga kommentarer: