fredag 14 mars 2008

Ett nytt måste


Jaha. Nu har jag fastnat för Dr Phil.
Var ju tvungen att titta igår och har tittat några dagar tidigare också och idag kom jag på mig själv med att sitta och titta på klockan för att se att jag inte missade början.
Tog till och med med mig maten in till vardagsrummet för att inte missa något.
Han har mycket bra saker att säga den mannen har jag kommit fram till.
Snyggtklädd är han också.
Dagens ämne var: Klär sig tjejer idag för utmanande?
Fanns nån moraltant som pratade om ett syndigt hjärta och så vidare. Hon hade visst många vettiga saker att säga, men lite för fördömmande mot alla andra än sig själv.
En annan tjej menade på att man skulle visa det man hade.
Nu måste jag titta om det inte är mer Dr Phil i helgen. Jag tror det. Annars måste jag vänta till måndag (suck).

Inga kommentarer: