lördag 15 mars 2008

Dagen so far

Vaknade 6,44 imorse. Ungen hade sovit klart och började småbusa med mina händer. Jag försökte få honom att sova en liten stund till, men icke så det var bara att busa tillbaka för att få vara ifred en liten stund. Slog på tv:n strax efter 7 och gissa vad glad jag blev när jag såg att Dr Phil började om 20min. Jag tittade på första avsnittet som handlade om anorexi och bullemi (hemska saker det där. Tur att jag älskar mat så mycket), de avsnitt som kom efter hade jag redan sett så då gick jag upp.

Efter att ha löst melodikryset med mamma( ja, ni läste rätt. Jag brukar lösa meoldikrysset på lördagar precis som en äkta tant) städade vi lite.
Har precis färgat håret. Syns inte så mycket tycker jag, men får ta i lite mer nästa gång då. Det blev iallafall brunt.
NU ska jag packa in mig i bilen och åka till Sundsvall. Har fått den stora äran att vara barnvakt ikväll åt lilla M. Mamma L och pappa Ö ska ut och fira sin förlovningsdag.
Grattis säger jag!

Inga kommentarer: