torsdag 13 mars 2008

Karaktär

Jag har faktiskt gått och skaffat mig lite karaktär ändå(eller jag vill inbilla mig det ialla fall).
Igår var jag förbi lilla Ica här och gissa vad jag ser är veckans erbjudande. Lösviktsgodis 2,90kr/Hg. HURRA!!
Rusar in och tokhandlar 1,2kg(men fy va billigt. Det blev bara 32kr) sen hem och tänker att nu ska jag svulla, men ICKE!! Jag var så duktig. Tog två och sen ställde jag den så fint uppe i mammas bakformsförråd(vill ju inte att pappa ska äta upp allt heller). Idag har jag ätit tre stycken. Visst jag låter ju inte bli helt, men jag sätter ju inte i mig hela påsen heller. För att vara mig är det karaktär.

Idag har jag varit trött.
Var till Sundsvall på Habilitering med pojken jag jobbar med på skolan. Det är roligt som vanligt att vara där. Man lär sig massor, men att sen åka hem och fortsätta jobba till 17 är ganska segt.
Nu är jag dock hemma och har precis ätit.
Blev köttbullar i Napolitane-sås och band-pasta.
Ska snart bänka mig vid tv:n och kolla på Dr Phil. Tydligen riktigt bra program ikväll.
Får se om 30min om det är något att hänga i granen. Har jag otur somnar jag väl mitt i alltihopa. Skulle vara typiskt mig...

Inga kommentarer: