söndag 30 mars 2008

Nämn något som gjorde dig glad igår: L,Ö och så min lilla M så klart!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Klev upp. Kissade och lekte med M som just vaknat.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Smörjde in ansiktet och borstade tänderna.
Det sista du sa högt? Han luktar på en banan. (se nästa fråga för att få klarhet i den meningen)
Det senaste någon sa till dig: Gå och titta vad Pussel gör nu då???? Jag ser honom, men inte vad han gör.
Vad har du druckit idag? Oboy, vatten och äppeljuice
Vad var det senaste du åt? Marängsvisch!!
Vad var det senaste du köpte? I klädväg- En scarf(Indiska, 79:-) i övrigt- grädde, bananer och maränger till svischen.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Den är mörkbrun med ett fönster på.
Vad är det för väder hos dig nu? Det är kväll och mörkt, men 6grader varmt.
Godaste glassmaken? Choklad!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror på attraktion och passion. Kärlek är något som växer fram.
Sover du tungt? Ja, under vissa tider av natten. Vaknar dock minst två gånger per natt och tittar till Pussel.
Drömmer du mardrömmar? Sällan
Trivs du med ditt jobb? Ja väldans. Saknar dock mitt gamla jobb väldigt mycket.
Favoritklädsel? Just nu- Tunika, leggins, USA-sockar
Favoritlåt just nu? Hmmm. Spelar mest BWO- Lay your love on me + Janet Jackson- Feedback
Vad ser du om du tittar till höger? En röd telefon som pappa monterat in i databordet väldigt snyggt.
Vad gör dig glad just nu? Pussel som kör race på hela nedervåningen(så länge han inte hoppar upp och går lös mig så skrattar jag mest hela tiden när han är på detta humör)
Vad ska du göra härnäst? Gå och lägga mig i sängen och titta på tv.
Höger eller vänsterhänt? Gör 98% med höger, men vänster har vissa funktioner.
Humör just nu? Trött och lite fundersam
Favoritgodis? Choklad, kolaflaskor och fiskar(de med fruktsmak)
Kläder just nu? Mammas fleecetröja och mysbyxor.
Sommarplaner? Ullared och jag hoppas på ett besök av Tessi och lilla bebisen.
Hur många kuddar sover du med? Mellan 2-4
Spelar du något instrument? Jag har spelat tvärflöjt i 6år. Kan nog få ljud i saken, men har glömt hur man läser noter.
Morgon eller nattmänniska? Morgon
Vad är viktigast för dig? Familjen, vännerna, M och A ( och Harry när han kommer ut!)
Är du kittlig? Oftast inte, men det händer
Snarkar du? Ibland, men inga stora stockar(bara små kvistar)
Stjärntecken? Skytt
Äckligaste insekten? Räknas orm??
Stökigt eller välstädat? Gillar välstädat!
Längtar du mest efter just nu? Att lägga mig i sängen.

1 kommentar:

T e s s i. sa...

klart vi ska komma hälsa på little H and momi'n :)