tisdag 18 mars 2008

Hemmagjort eller köpt på Ica?

Idag har tappkranen satt sig i ansiktet gen. Det droppar så fint med stadig rytm. Blir så trött.
Ska snart iväg på jobbet. Borde stanna hemma, men jag har verkligen inte tid med det idag. Ska jobba mellan 14-16,30 och 17,30-19 ska vi ha "apt". Förra gången vi hade möte så gav jag på förslag att vi kunde ta med fika varsinn gång för att det skulle bli lite trevligare, men då blev det vilda protester från vissa medarbetare. Det skulle vi inte hålla på med. Det orkade man inte och ojojoj..
Jag blir så trött på såna människor. Allt går ut på att gnälla och ställa sig på tvären i precis allt.
Så bara för att jag blev så arg på detta så kommer jag att baka och ta med fika till VARJE möte vi ska ha. Jag begär inte ens att nån annan ska ta med nåt.Man kan väl för Guds skull ha lite trevligt på mötena.
Jag skulle då ha bakat en egen annanaspaj idag, men jag tror inte nån vill ha en snormarinerad paj så av hygieniska skäl kommer jag att köpa en och bjuda på denna gång, men nästa gång så lovar jag att det blir hemmagjort..


1 kommentar:

Anonym sa...

fan det e tråkigt med såna där människor.. fy för dom.. Härligt med människor som du =0) Saknar dig.. Hoppas vi ses snart .. ta hand om dig och krya på dig. Kram