fredag 28 mars 2008

Livkris?

Jag tror jag håller på att få en livskris.
Ju fler dagar som går i mitt liv desto mer önskar jag att jag var någon annan, någon annanstans. Jag vill ha en annan färg på håret. Jag vill ha fastare bröst(inte större nödvändigtvis då de är rätt mycket i vägen redan som det är). Jag vill ha en annan form på kroppen. Jag vill jag vill jag vill..
Ska iallafall ta ett redigt tag i kläder,frisyr och smink idag. Inte för att jag ska göra nåt speciellt utan mer för att jag vill känna mig fin idag.
Jag vet att jag sagt det förr, men jag önskar verkligen jag hade ork och ens lust att kliva upp 1,5timme för tidigt varje dag för att fixa sminket, håret och kläderna varje dag, men så ser det verkligen inte ut. En kvart innan det är dax att gå till jobbet slår jag av snoozen för sista gången, rycker på mig kläderna som jag lagt fram kvällen innan. springer ner och borstar tänderna och kammar håret samtidigt och springer sedan de ynka 500metrarna till jobbet. Smink orkar man inte ens tänka på.
Jag vill vara söt och perfekt som en liten älva..


Ikväll ska jag iallafall hälsa på Mallan. Det var länge sen. Ska pussa och krama på Arvid oxå. Han är så ju söt den lilla gosfisen.

Inga kommentarer: