söndag 30 mars 2008

Lördag- en sammanfattning

Helgerna bara försvinner snabbare än man hinner med. Det är redan söndag och jag hann inte med allt jag skulle göra den här gången heller, men jag har haft det jättebra!
Igår tog jag min Jetta och körde de 7milen till Sundsvall och hälsade på L.
Vi satte M i hans nya sittvagn och tågade ner på stan. Vi hade båda på oss vita skor vilket vi snabbt kunde konstatera var fel färgval i det blöta väglaget, men det kunde vi inte göra något åt.
När vi kom ner gick vi in i diverse "tjej"affärer. Vi tittade på ögonskuggor på Makeup-store. Jag provade solglasögon på Ur & Penn och avslutade med att köpa mig en ny scarf på Indiska.
Vi gjode en paus och köpte oss en mummig smörgås på Subway. Jag köpte en köttbulle-subway på grovt bröd(det är så gott så det gör ont i munnen). M skulle få lite fruktpure´, men vi inser att vi glömt sked och det fanns inte på "subban" så det fick bli en gaffel. Gick inte jättesnabbt och M protesterade väldigt högt mest hela tiden, men mat fick han iallafall.
Sedan gick vi alla tre på leksaksaffären och köpte en STOR förpackning Lego. Det var min födelsedagspresent till M(han fyllde ju stora 1år förra helgen, men då var jag sjuk).
Vid 16,30 var vi trötta på stan och snälla Ö kom och hämtade oss med bilen.
M öppnade sitt paket(som jag så klart MÅSTE slå in även fast han var med och köpte presenten. Men pappret är det bästa i den åldern så...) och vi satte oss och väntade på att Ö skulle laga en middag värdig den kock han är. Det blev pasta med bacon och svampsås. Sååååå gott.
Ö var fyllechaffis på natten och jag och L sov i varsinn soffa till ljudet av tv:n
Livet är underbart när man bara får vara med dem man tycker om!
Önskar jag fick samla mina vänner omkring mig varje helg. Alla på samma ställe. Jag tycker så mycket om er alla!!!

1 kommentar:

T e s s i. sa...

ojoj vilken sötnos.mysig helg.